Ο πρώην Υπουργός και Βουλευτής Ν. Καβάλας Νίκος Παναγιωτόπουλος έκανε δηλώσεις την Πέμπτη 7 Μαϊου 2026 στο Ena Channel και στο δημοσιογράφο Τόλη Ατζεμιδάκη αμέσως μετά τη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας:
Στην ανάγκη να υπάρχει θεσμική έκφραση προβληματισμών εντός των κομματικών οργάνων στάθηκε ο πρώην Υπουργός, επιχειρώντας να διαχωρίσει – όπως είπε – τη δημιουργική κριτική από την αμφισβήτηση της κυβέρνησης.
«Όλοι όσοι πήραμε τον λόγο είμαστε υποστηρικτές της κυβέρνησης και δεν είμαστε αμφισβητίες ούτε απέναντι στην κυβέρνηση» ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι όταν ένας βουλευτής επιθυμεί να εκφράσει «προβληματισμούς, ανησυχίες ή ακόμη και αγωνία για την πορεία των πραγμάτων», αυτό μπορεί να λειτουργήσει θετικά για τη συνολική προσπάθεια της παράταξης.
Ο πρώην υπουργός υπογράμμισε ωστόσο ότι αυτές οι παρεμβάσεις πρέπει να γίνονται «με τον προβλεπόμενο τρόπο και στα προβλεπόμενα όργανα», δείχνοντας προς τη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας ως τον κατάλληλο χώρο πολιτικού διαλόγου και όχι – όπως είπε – «από δω κι από κει».
Παράλληλα, σημείωσε ότι η μαζική συμμετοχή και οι τοποθετήσεις των βουλευτών δείχνουν πραγματικό ενδιαφέρον για την πορεία της κυβέρνησης και της παράταξης, ενώ έκανε ειδική αναφορά και στις διαφορετικές απαιτήσεις που αντιμετωπίζουν οι βουλευτές της περιφέρειας. «Άλλο να ιδρώνεις τη φανέλα στο λεκανοπέδιο κι άλλο στην περιφέρεια» ανέφερε χαρακτηριστικά”.
