Με την ευχή για υγεία και δημιουργία το 2026, ο Παναγιωτόπουλος εξέφρασε ευγνωμοσύνη για την προσφορά ζωής των γιατρών στο κοινωνικό σύνολο
Αποδεχόμενος την πρόσκληση του Ιατρικού Συλλόγου Καβάλας, ο πρώην Υπουργός και Βουλευτής Ν. Καβάλας Νίκος Παναγιωτόπουλος παραβρέθηκε στη λαμπρή εκδήλωση κοπής βασιλόπιτας, το βράδυ του Σαββάτου 24 Ιανουαρίου 2026, στο Marine στο Τελωνείο Καβάλας. Ο κ. Παναγιωτόπουλος ευχήθηκε στην Πρόεδρο Αναστασία Αντωνίου – Πούγγουρα, στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, αλλά και στα εκλεκτά μέλη του […]
