Μήνυμα Νίκου Παναγιωτόπουλου για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού:
“Σήμερα τιμούμε τη μνήμη των θυμάτων της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, κρατώντας ζωντανή την ιστορική αλήθεια και το χρέος απέναντι στις επόμενες γενιές. Η μνήμη δεν είναι μόνο φόρος τιμής στους 353.000 αδικοχαμένους προγόνους μας, αλλά και διαρκής υπενθύμιση της ανάγκης για ειρήνη, δικαιοσύνη και σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια.
Η Ρωμιοσύνη δεν ξεχνά και δεν χαρίζει ιερά και όσια του Έθνους και της Ορθοδοξίας”.

