Εκδηλώσεις για την Γενοκτονία των Ποντίων στην Καβάλα - Νίκος Παναγιωτόπουλος: Τιμούμε τη μνήμη των θυμάτων της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, κρατώντας ζωντανή την ιστορική αλήθεια και το χρέος απέναντι στις επόμενες γενιές - Νίκος Παναγιωτόπουλος

Εκδηλώσεις για την Γενοκτονία των Ποντίων στην Καβάλα – Νίκος Παναγιωτόπουλος: Τιμούμε τη μνήμη των θυμάτων της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, κρατώντας ζωντανή την ιστορική αλήθεια και το χρέος απέναντι στις επόμενες γενιές

Ο πρώην Υπουργός και Βουλευτής Ν. Καβάλας Νίκος Παναγιωτόπουλος παραβρέθηκε την Κυριακή 24 Μαϊου 2026, στις εκδηλώσεις για την ημέρα μνήμης για την γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου στην Καβάλα.

Οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν με το μνημόσυνο υπέρ αναπαύσεως των ψυχών των Ελλήνων του Πόντου, των αναιρεθέντων στη Γενοκτονία του Πόντου, στο Ιερό Ναό της Αγίας Ειρήνης Καβάλας, και την ομιλία του Κοσμήτορα Θετικών Επιστημών του ΔΠΘ, Κωνσταντίνου Ταρχανίδη.
Ακολούθησε η επιμνημόσυνη δέηση και η κατάθεση στεφάνων στο μνημείο του Ποντιακού Ελληνισμού “Ο Ακρίτας του Πόντου”, στην περιοχή της Ιχθυόσκαλας.
Στη δήλωσή του στα ΜΜΕ ο κ. Παναγιωτόπουλος επεσήμανε μεταξύ άλλων : “Σήμερα τιμούμε τη μνήμη των θυμάτων της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, κρατώντας ζωντανή την ιστορική αλήθεια και το χρέος απέναντι στις επόμενες γενιές. Η μνήμη δεν είναι μόνο φόρος τιμής στους 353.000 αδικοχαμένους προγόνους μας, αλλά και διαρκής υπενθύμιση της ανάγκης για ειρήνη, δικαιοσύνη και σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια.
Η Ρωμιοσύνη δεν ξεχνά και δεν χαρίζει ιερά και όσια του Έθνους και της Ορθοδοξίας”.

Back to top